Mirka Stajkova

...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x

Mirka Stajkova

Jak jsem se na chvíli stala Francouzkou

Pořád přemýšlím nad tím, jak asi musí znít moje rádoby Němčina pro rodilého Němce. Hodně hostů z hotelu, kde pracuji se mě ptá, z jaké že části Francie to pocházím. Poprvé mě to docela rozesmálo a hosté se divili, že nejsem Francouzka. Prý mám takový přízvuk.

17.1.2015 v 0:11 | Karma: 14,03 | Přečteno: 827x | Diskuse| Ostatní

Mirka Stajkova

Jak jsem pohřbila svůj profil

Jmenuji se Mirka Stajková a jsem závislá na Facebooku. To bych asi řekla na sezení Facebookholiků. Žádné takové sezení se však u nás nekoná a tak jsem se s tím musela poprat sama...

20.8.2014 v 17:06 | Karma: 26,40 | Přečteno: 1686x | Diskuse| Ostatní

Mirka Stajkova

Jak jsem začala tvořit...

Nejdříve to začalo šitím. Rozpárala jsem svoje super kalhoty, abych si mohla udělat střih pro kalhoty nové, nakoupila látky a objevila barvy na textil. Hmmm, barvy na textil, budu malovat trička.

13.3.2014 v 13:42 | Karma: 14,42 | Přečteno: 619x | Diskuse| Ostatní

Mirka Stajkova

Jak jsem se nestala filmovou hvězdou

„Bude se natáčet v Karlových Varech film z Gerardem Depardieu a vybrali si tě do „lepšího“ komparzu.“ Oznámila mi po telefonu tenkrát má bookerka. Lepší komparz znamená, že budete dělat křoví ne někde vzadu, ale přímo za herci.

23.2.2014 v 14:37 | Karma: 10,35 | Přečteno: 487x | Diskuse| Ostatní

Mirka Stajkova

Jak jsem ze sebe udělala naprostého idiota

Už je to pár let zpátky, díky Bohu, že tenkrát nebyly v telefonech kamery, protože bych asi měla na Youtube miliony zhlédnutí a stala se tak nechtěnou celebritou....

8.2.2014 v 12:21 | Karma: 15,02 | Přečteno: 465x | Diskuse| Ostatní

Mirka Stajkova

Jak jsem začala tvořit...

Nejdříve to začalo šitím. Rozpárala jsem svoje super kalhoty, abych si mohla udělat střih pro kalhoty nové, nakoupila látky a objevila barvy na textil. Hmmm, barvy na textil, budu malovat trička. Rozpárané super kalhoty a nový střih pro nové kalhoty šly do truhly a hurá na malování triček. Tak jsem nakoupila barvy, štětce, tílka, trička.... Vyrobila jsem 3 trička. Jen je něčím dozdobit. Korálky! Honem na internet objednat korálky. Miliony barev a tvarů. Co kdybych začala dělat náramky? Šup a desítky pytlíčků s korálky putovaly ke mě domů. Trička a barvy schovat do truhly. Mezitím nákup vlasce, jehly, spojů a různých komponentů. Nějakou inspiraci. Zpět na net a na youtube. Tisíce návodů na výrobu náramků....Bohužel nejen z korálků:-).....

1.2.2014 v 10:43 | Karma: 3,98 | Přečteno: 82x | Diskuse| Ona

Mirka Stajkova

jak jsem chtěla mít sexy klín...

Vosk, brazilská depilace, trhání chloupků.....slova, ze kterých mi dodnes tepe klín a cuká noha. I při psaní tohoto fejetonu mi stály všechny, žiletkou oholené, chlupy na těle....:-)

30.1.2014 v 19:30 | Karma: 37,47 | Přečteno: 16491x | Diskuse| Ostatní