Božské ňamky

Mirka Stajková

Chci prsa! Značka: Velká...

Vždycky se mi líbila velká prsa. Už jako malá jsem se těšila, až dospěji, že se budu také takovými jednou pyšnit. Jako má maminka, jako měla babička, prababička a všechny prapraženy v naší rodině. Velká prsa se totiž dědila z generace na generaci. A pak si nejspíš pán Bůh řekl: „Dost! To už stačilo!“. A to zrovna ve chvíli, když jsem se narodila...

8.2.2015 v 3:35 | Karma článku: 36.48 | Přečteno: 3866 | Diskuse

Mirka Stajková

Parmazánová lízátka s mákem

Už máte dost brambůrků a keksů? Zkuste tento jednoduchý recept od Lorraine Pascale...Lízátka můžete připravit jako chuťovku pro přátelé nebo si je jen tak chrupkat u televize...

28.1.2014 v 21:30 | Karma článku: 4.10 | Přečteno: 163 | Diskuse
Počet článků 41 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2193
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................