Mirka Stajkova

...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x

Mirka Stajkova

Když diety "selžou"

A zase je tu máme....Hurááá!!! Jednou za čas se koná u nás v hotelu seminář o půstu. Užší okruh lidí ze všech koutů Německa si zaplatí týdenní pobyt, celý den jí pouze tekutou stravu, povídají si o tom, jak se cítí báječně, pijí vodu z bylinkami, různé čaje, prokládají to homeopatiky, čtou si knížky, zase si povídají, pak jdou na procházku, cvičí jógu, tančí kundalini, sem tam si dají klystýrek, pijí zdravé koktejly z čerstvého ovoce a zeleniny, čistí si čakry a papkají teplé vývary rovněž z ovoce a zeleniny, posypané nechutnou slano-pálivou směsí čehosi, co vypadá jako rozdrcené pistácie. To, že to jako pistácie jenom vypadá, jsem zjistila, když jsem si jako správný nenažranec nacpala celý obsah mističky do pusy. A ještě týden se kroutila jak žížala.

31.7.2014 v 23:17 | Karma: 15,63 | Přečteno: 831x | Diskuse| Ostatní

Mirka Stajkova

Tam něco strašně smrdí...

...Přišli si na recepci stěžovat dva noví hosté. Něco jim neuvěřitelně zapáchá v pokoji....

16.5.2014 v 13:31 | Karma: 20,17 | Přečteno: 2568x | Diskuse| Ostatní

Mirka Stajkova

točené versus lahvové

aneb jedna historka z hospody kamaráda, kterou jsem si nemohla nechat pro sebe...:-)

31.3.2014 v 21:30 | Karma: 18,07 | Přečteno: 1982x | Diskuse| Ostatní

Mirka Stajkova

„Ich gern brutal Fahrrad…“

...Vložil se můj český kolega do rozhovoru našich německých spolupracovníků, kteří se bavili o jízdě na kole v horách. Kdo ví, jak na takové slovní spojení přišel.

1.3.2014 v 11:21 | Karma: 10,41 | Přečteno: 530x | Diskuse| Ostatní