Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dvanáctku? Shaken, not stirred. :-P

0 0
možnosti
PD

Chlap, který se považuje za "pivaře" by měl točené od lahváče poznat (měl bych napsat MUSÍ), ale jde i o tu atmosféru hučící a začouzené hospůdky, kde si člověk poklábosí s kamarády. Ale chtěl jsem jedno...připomněla jste mi scénu z mého života...kdysi dávno, když ještě žili moji rodiče, jsme u nich byli na návštěvě na obědě a nějak přišla řeč na knedlíky. Táta prohlásil:" V životě bych knedlíky z prášku nevzal do huby". Maminka se ke mě naklonila a spiklenecky zašeptala:" Už je dlabe dobrých deset let;-D". Není nad mužskou ješitnost ;-) Budiž jim země lehká.

1 0
možnosti
Foto

no tocil jsem pivo mnoho let, ale sam dam prednost lahvi. Z jednoho prosteho duvodu. Jako pivar nemám rad poslední piva v sudu. Nevadí mi první po vypláchnuti trubek. Naopak. Ale posledních pět piv ze sudu mi zvedá žaludek. A poznam je podle peny. Proto preferuji lahvove. Tam vim, co dostanu.

0 0
možnosti
Foto

Přesně moje řeč. Pivo točím (i piju:-))už (nebo jenom?:-)) deset let. Avšak podle pěny poznám stav sudu a tak s vámi souhlasím. Lahvové je lahvové:-)))

0 0
možnosti
LN

..kamarád není hospodský..ale barbar....ať to zavře..a jde rovnat lahváče do lidlu....;-)

1 1
možnosti
Foto

souhlasím, jen mě to pobavilo:-)))

1 0
možnosti
Foto

Takže karma by byla... Ale... Mezi točenou a láhvovou dvanáctkou je (díkybohu) stále ještě rozdíl. A že to nepoznal onen člobrdík neznamená to, že pivař rozdíl nepozná...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................