Diskuse

Prudiči

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naprosto přesné postřehy... ;-D R^

Krásně jsem se pobavila a termín "vyluskat" mě dostal ;-D ;-D ;-D

1 0
možnosti
Foto

Je to sice už celkem dávno, ale pamatuju si to furt. I proto se i po víc než dvaceti letech, co jsem obvykle v té druhé roli hosta, snažím být vstřícný a chápavý.

Leč pravda, občas se stane, že notnou dobu po dopití kafe se na poloprázdném place marně snažím vloudit do pozornosti poflakující se obsluhy. Zprvu lžičkou vloženou do šálku, pak pokusy o oční kontakt, posléze odsunutím podšálku se šálkem, nakonec peněženkou položenou na stůl... Po dvaceti minutách překonám chuť lusknout i chuť zařvat, a jen se zvednu se a v klidu odcházím kolem číšníka.

4 0
možnosti
Foto

J87a82n16a 80M33a48j39o59v19á

13. 5. 2014 20:57

No jo, s lidmi je to občas o pusinku. Ale bez nich to zas není ta správná zadeček.;-DR^R^.

0 0
možnosti
ZS

Práce s lidmi stojí za to;-) ... každá mince má dvě strany, občas jsou i fajn, že, Mirko:-)

0 0
možnosti
Foto

Víc jak občas. Kdyby to bylo naopak, šla bych dělat někam, kde budu zavřená mimo okolní svět:-)))

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ Já taky nechápu, když si někdo myslí, že rčení : Náš zákazník, náš pán. Nemá hranice.

0 0
možnosti
VV

Pracovat pro lidi je  pakárna. Držím palce.

0 0
možnosti
TW

Chtít kafe bez kafe s mlékem bez mléka v baru plném opilých lidí je fakt nářez ;-D ale nenazval bych to prudou.

3 0
možnosti

Na druhou stranu jsou hosté, které jsou zase jiní. A to je na tom hezké :-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, proto svou práci mám tak ráda:-)

0 0
možnosti
JL

Vidíte, a já v hospodě ještě neviděl, že by někdo křičel na číšníka, luskal prsty a něčeho se pořád dožadoval - asi děláte na blbém místě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................