Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L25u24k69a29s 68C54o53d52r

22. 7. 2014 10:43

Vubec bych se nestydel za to, ze je nekdo drevo na jazyky - naopak jste se s tim popasovala celkem dobre. Ja mam opacnej problem (jazyky mi jakz takz jdou), a o to vic je frustrujici, kdyz clovek nekam prijede a nedomluvi se. Nejhorsi je pro me v tomhle smeru Japonsko, protoze umim cinsky, takze pochopim jakz takz vyznam napisu v kanji, ale uz ty znaky nedokazu s japonskou vyslovnosti precist, ani Japoncum vysvetlit, ze tem kanji rozumim (coz od cloveka, co neumi japonsky, absolutne necekaji). Takze me to ve finale dohnalo k tomu, ze zacinam louskat aspon zaklady konverzacni japonstiny, abych nebyl za tukana... :-)

1 0
možnosti

Promiňte, ještě jednou: portugalsky(dcera tam studovala), se děkuji, nemýlím-li se, řekne:o brigáda. To mne dostalo. Ale každému, kdo má jazyk rád, nejdříve doporučuji mateřštinu a nebetyčný poklad: Pavel Eisner: Chrám i tvrz. Vezměte si např. naše krásné zdrobněliny, to ve světě neznají (jen maďarština koketuje).

1 0
možnosti

Držím palce, Mirko! Já umím  a neumím kopu jazyků od perštiny, maďarštiny (oba ugrofinské jazyky), po francouzštinu, angličtinu, o ruštině (vzhledem k věku) nemluvě. Jen ta němčina mne nějak míjela, ale zlepšilo se to, když jsme v letech 1978-1991 v Bratislavě koukali TV Vídeň, takže rozumím. V Itálii a Španělsku mi pomohla kombinace latiny s francouzštinou. Jestliže domorodec pochopí a bude si vážit toho, že se snažíte, domluvíte se všude.

Tak například jsem se vloni na Sicílii koukala na Tv a naučila se větu: Io sono innocentti (jsem nevinný), to se může hodit, ne?!

1 0
možnosti
Foto

Právě před takovými, jako jste Vy, smekám. R^ Alespoň, že mám ruce a nohy a trochu ovládám pantomimu

:-)))

0 0
možnosti
Foto

přidávám i můj klobouk:-)

2 0
možnosti
Foto

To kuře na závěr...hezké...už dlouho mi to nikdo nepřipomněl :))

1 0
možnosti

jako absolutního cizojazykovýho blba mě to moc moc pobavilo ;-D;-D;-DR^R^R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................