Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to tak těžké, já prostě musel :)))

3 0
možnosti
JN

Diety ani nejsou nutné, pokud se člověk nepřežírá. Důkaz provedly různé hladomory v historii. Lidem, kteří mají nadváhu a současně tvrdí, že prakticky nejedí, už dávno nevěřím. Tomu rozumím, nerozumím tomu, proč na takových akcích obsluhujete, když to vlastně nenávidíte. Není nic horšího než pracovat ve službách a současně nenávidět zákazníky/konzumenty služeb. :-(

2 0
možnosti
Foto

Nepsala jsem, že nenávidím zákazníky! Svou práci mám ráda. Něco však více a něco méně. Nikdy, opravdu nikdy nemám otrávený obličej a na hosty nejsem nepříjemná, ať už si vymýšlejí cokoliv.

2 0
možnosti
PB

P73a69v72e78l 26B82a20c54í69k

31. 7. 2014 23:35

Všechny diety fungují, ale musí se dodržovat.;-D

1 0
možnosti
Foto

No právě, dodržovat:-)))))

1 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................