Diskuse

Přezdívky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FH

My jsme si s polskym kolegou na Universite ve Stuttgartu takhle vymysleli prezdivky na kolegy. Meli jsme tam jednoho, ktery kdyz dekan dojedl posledni kousek buchty, tak on posbiral ty dropky a snedl je. Tak jsem mu rikali okruszko (okruszek znamena drobek). Jinak ja si docela uzil hlavne v 90. letech diky memu prijmeni. Na otazku, vy jste s Vaclavem rodina jsem byl primo alergicky.

0 0
možnosti

Jo to znám, díky svému jménu na mě stále někdo huláká Černej, černochu , a díky tomu, že jsme koupili chalupu mi místí říkají pražáku , a občas i naplavenino .

0 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................