Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Náš jezevčík je nejraději na klíně, ale naskočí jenom na pozvání. Sedí na zemi a úpěnlivě kouká. Pokud je sám na křesle nebo na gauči, stačí ukázat na zem a okamžitě seskakuje.

V noci je v pelechu v kuchyni a je rád, že má klid.

0 0
možnosti

R^Já psa nemám, máme kočičku a ta je dál než váš pes. Asi tak po roce soužití s námi, kdy měla přísně zakázáno chodit do ložnice, se naučila otevírat dveře. Když jsem přišla z práce, přivítala mě mžouráním v mé posteli. Otočili jsme kliky a půl roku byl klid (až na ten brekot a nálety na dveře), pak se naučila dveře otvírat i tak. Tak jsem se vzdala. Od té doby spí v posteli, kdy má chuť. Ona za jednu noc vystřídá i tři postele. Chvíli u mě, pak u jednoho syna, když se ten moc vrtí, stěhuje se k druhému.

Co bych dala za kočku jen na gauči;-)

1 0
možnosti

Otevírat si dveře do ložnice a lebedit si tam (a vykrámovat mi v šatně poličky s prádlem), když jsem v práci, se naučila moje fenka. Otočit kliku nepomohlo. Chodila tam pouze když jsem nebyla doma, proto mně jednou šíleně vyděsilo, když mně uprostřed noci vzbudilo, že mi někdo otevřel dveře do ložnice..a pak nic, ticho..prostě cvakla klika a dveře se pomaaaluuu otevřely... (asi jí došlo,že to neměla dělat, když jsem doma, tak tam jen tak stála..ale to jsem zjistila až posléze). Jenže já jsem byla na mrtvici, paralyzovaná strachem v posteli, sama v prázdném domě... no když ve tmě slyšíte, že se vám do ložnice otevřely dveře: :D  Nezbylo, než pořídit kulatou "americkou" kliku :) Na gauč mi psi nesmí,i když jinak to jsou miláčci, ale jak se říká - proti gustu... (mně stačí stálé chlupy na podlaze a po všech koutech :D ) Ono pustit dominantního psa na gauč není jen o chlupech, je to o tom, že mu přiznáte vyšší privilegia a to může vyvolat potíže. Proto na vás příště může (jinak zlatíčko) z gauče vycenit zuby a bude vás to stát hodně práce, abyste mu znovu vysvětlili, kdo tady doma šéfuje. Ale pes za tohle nemůže, je to jeho přirozenost, za vzniklé potíže pak můžete jen vy. Protože nejde jen o to, že si hoví na gauči jako vy - vůdce smečky - totiž tím jste ho pasovali na sobě rovného a příště má tedy dovoleno utkat se s vámi o post nejvyšší - vycení zuby na vás při nějakém banálním poslání na místo a už to jede .. proto pozvat psa "na trůn" by si měl každý majitel zvážit :) Aspoň tedy pokud jde o dominantnějšího psa, což jsem já se svou fenou beaucerona (frandouzského ovčáka) zažila, člověk musí opravdu dopředu zvažovat, co chce udělat :)

1 0
možnosti

P41e16t50r 80T70o31m30e57k

26. 10. 2014 20:05

Pes na gauči je hodně velká úchylárna. Dál číst nemusím.

0 4
možnosti
Foto

To nemusíte. Ale myslím, že existují větší úchylárny, než je pes na gauči. A vůbec se nestydím za to, že mám svého psa ráda. A mám ho ráda i na gauči.

5 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................