Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím....

Až pojedete na ostravsko, doporučuju zvolit jiné sloveso. Ve vlastním zájmu. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nechám se poučit ve vlastním zájmu. Co znamená na Ostravsku smolím?:-)

0 0
možnosti

J62a97r28a 64R67a62n23k

14. 11. 2014 20:23

Tak pro mne byl sok v 90. po prejeti hranic u Chebu a to nemyslim na to, ze vse vypadalo sedive, priroda, domy, lide, stanky s Vietnamci, ale to co stalo podel hranic a ty "salony " a divky tam strasi stale, jen priroda a domy se zlepsili. Divadla navstivim pokazde, ale tech her v nemcine a anglictine (zazila jsem jednou), tam prilis neni, je fakt, ze u opery, nabo koncertu na tom nezalezi. Nemyslim, ze by nasi lide jezdili za nemecke hranice zvlaste ted pred Vanocema za kulturou:-)

0 2
možnosti

Už jsem tam několik let nebyl (v těch "Čechách"), přežívám v Praza, ale koukám, že je to pořád stejné. A jsou tam třeba zubaři?

0 0
možnosti

J51a93r53a 98R20a37n49k

14. 11. 2014 20:26

Nekdy jsem se pane Kuchto nedivila, v 68. ve Svycarsku bylo skutecne vse.....krome ceskych povidel, ale vsem pratelum a znmym rodice posilali leky, ktere by ve vyspele zemi meli byt k dostani....a kdyz jsem byla poprve u zubare, pripadala jsem si jako v Jirikove videni a nemusela jsem take nic platit.

0 1
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................