Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mirko, Váš blog - rajská hudba pro mě. Že v těch pádech a předložkách nejsem sama.:-)

Díky za blog, Hezky se to čte.R^

1 0
možnosti
Foto

Můžeš si ho pohladit ;)

2 0
možnosti
Foto

No vidite to ... V zamori zase u vetsiny mych ceskych pratel vsichni tipuji nemecky akcent .. Tak uz to holt chodi .... Zrejme vasi hoste prichazi casteji do styku s Francouzi, nez Cechy a nebo kombinace cestiny a nemciny vytvari pro rodileho Nemce dojem francouzskeho prizvuku. I kdyz to je svym zpusobem pomerne zvlastni, nebot ten znaji pomerne dobre ze Svycarska ...

1 0
možnosti
JR

J33a35r79a 60R59a76n41k

17. 1. 2015 0:17

Delala jsem 2 mesice brigadu v divadelni restauraci ve Frankfurtu a nemeckou gramatiku jsme mela v malicku, ale neznala jsem vinny list a pri objednavce ein Mass,  jsem zakaznikovi prinesla moselske vino:-)

V Kanade jsem trochu francouzstiny udelala, jen tak pro cestovani, ale v dusi jsem se stala Francouzkou take pred tydnem.

1 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................