Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mirko,... pište, pište, pište!;-)R^

1 0
možnosti

Mirko, milých blogů není nikdy dost - a my (někteří) na ty Vaše čekáme.:-)

A jak se máte Vaše kniha, co o ní je zmínka v profilu?:-)

1 0
možnosti
Foto

:-))Má kniha je běh na dlouhou trať:-) Už to bude rok, co jí píšu. Ale nebojte, mám limit (co jsem si dala sama sobě), že jí v dubnu chci mít hotovou;-D

1 0
možnosti
Foto

Já to s tou vanou nepsal, fakt...ale přidávám se k žádosti :))

3 0
možnosti

:-) Ďáble už jsi slyšel, že lhát se nemá!;-D (patří k první části věty)

2 0
možnosti
Foto

Mirko,tuto nabídku (psaní o vibrátorech) jsem dostala taky;-D

Píšete fajn, jen tak dál, bavíte mě.R^

1 0
možnosti

Mně se moc líbí ty články o bavorštině. btw, takhle si představuji blog, a ne nějaké připitomělé, stokrát omleté, politické komentáře. :-)

6 0
možnosti

J15a98r71a 47R22a65n23k

29. 1. 2015 23:17

Piste dal, Mirko. V posledni dobe se Vam povede clanek, pod nimz je prima diskuse, uz proto - je treba i blogerek, jako jste Vy!!

3 0
možnosti
Foto

Budu se snažit:-)...I já vám děkuji za komentáře;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................