Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

...No fuj, ty sis prdla!

Co na srdci, to na jazyku. To platí zvlášť pro malé děti. Jistě každý z nás se ocitl v situaci, kdy ho dítě svou upřímností a nevinným kukučem dostalo do nepříjemné, někdy až trapné situace...  

Jako mě nedávno naše malá (má nevlastní šestiletá dcera), když jsme pobíhali po nákupech. Stáli jsme ve frontě v obchodním domě, když mi TO omylem ujelo. Snažím se dělat, jakoby nic a to se mi i málem povedlo. Nikdo si ničeho nevšímal. Nikdo, kromě mé milé malé.

     „Fůůj, Miruško, ty sis prdla!!“ Vypískla, smála se a ještě k tomu si držela nosík rukou. Velký vtip to byl. Pro malou a všechny okolo, co se smáli s ní. Ne však pro mě.

     Jiný kalibr je má pětiletá neteř. Ta, jak vidí někoho, kdo se trošku vyjímá z jejích měřítek, neváhá se ptát nebo oznamovat (nahlas) vzhled dotyčného, i když jí bylo několikrát řečeno, že se to nedělá. Jako například:

     „ Ty jo, podívej se, ta paní je ale tlustá!“

     „ Ten pán je ale ošklivej!“

     „ Hele, ona vypadá jako z té pohádky! O té čarodějnici!“

A je jí úplně jedno, že stojí hned vedle nás.

     Nejlepší historku má můj strejda. Když tenkrát chodila má sestřenice asi do třetí třídy, dostala nejhorší známku z nějakého úkolu z celé třídy. Po příchodu ze školy, malá Míša plakala a ukazovala tu nespravedlnost strejdovi. Ten nadával a rozčiloval se. Druhý den se paní učitelka ve třídě přede všemi dětmi Míši ptala:

     „ No Michalko, tak co říkal táta na tu ošklivou známku?“

     „ Že jste pěkná kráva!“ Neváhala s odpovědí malá Míša…:-)))))

Autor: Mirka Stajkova | pátek 10.10.2014 10:56 | karma článku: 25,33 | přečteno: 2303x
  • Další články autora

Mirka Stajkova

Chci prsa! Značka: Velká...

Vždycky se mi líbila velká prsa. Už jako malá jsem se těšila, až dospěji, že se budu také takovými jednou pyšnit. Jako má maminka, jako měla babička, prababička a všechny prapraženy v naší rodině. Velká prsa se totiž dědila z generace na generaci. A pak si nejspíš pán Bůh řekl: „Dost! To už stačilo!“. A to zrovna ve chvíli, když jsem se narodila...

8.2.2015 v 3:35 | Karma: 36,48 | Přečteno: 3866x | Diskuse| Ostatní

Mirka Stajkova

Tati a jak se dělají miminka?

Děti a jejich všetečné otázky, na které někdy nemáme odpověď, nebo nevíme, jak jim odpovědět, aby byla spokojenost na obou stranách. A tak trochu lžeme, vymýšlíme si, přibarvujeme, abychom ty jejich malé hlavičky příliš nezatěžovali „dospěláckými“ věci, na které mají ještě dost času a tak se vyhnuli dalším a dalším otázkám PROČ, PROČ a PROČ? Někdy si však děti s pomocí televize, reklam a jejich naivního myšlení dokáží dát dvě a dvě dohromady a udělají si představu samy, se kterou jsou ve výsledku spokojené jen oni a my tak často vypadáme jako naprostí idioti.

4.2.2015 v 10:08 | Karma: 22,95 | Přečteno: 1757x | Diskuse| Ostatní

Mirka Stajkova

Můj rok blogu na iDnes

Konečně se mohu pochlubit, že jsem u něčeho vydržela déle než měsíc. Můj blog na iDnes slaví rok. Na zdraví...

29.1.2015 v 22:21 | Karma: 10,97 | Přečteno: 461x | Diskuse| Ostatní

Mirka Stajkova

Bavorština podruhé

Učit se německy ve škole je jedna věc. Použít jí pak v praxi je věc druhá. Na co mě však žádná škola ani v nejmenším nepřipravila, byl bavorský dialekt. Takzvaná Bavorština.

23.1.2015 v 11:19 | Karma: 25,76 | Přečteno: 2848x | Diskuse| Ostatní

Mirka Stajkova

Jak jsem se na chvíli stala Francouzkou

Pořád přemýšlím nad tím, jak asi musí znít moje rádoby Němčina pro rodilého Němce. Hodně hostů z hotelu, kde pracuji se mě ptá, z jaké že části Francie to pocházím. Poprvé mě to docela rozesmálo a hosté se divili, že nejsem Francouzka. Prý mám takový přízvuk.

17.1.2015 v 0:11 | Karma: 14,03 | Přečteno: 827x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Při požáru ve Frýdku-Místku se zranilo 13 lidí, hasiči dali první pomoc i kočce

5. května 2024  10:08,  aktualizováno  10:31

Při požáru bytového domu ve Frýdku-Místku se v noci na neděli zranilo 13 lidí, většinou se...

Rusko útočilo i na pravoslavné Velikonoce. Hořelo v Charkově

5. května 2024  10:30

Sledujeme online Při ruském dronovém útoku na východoukrajinský Charkov v noci na neděli utrpělo zranění pět lidí,...

Na Nymbursku útočník pobodal muže, vrtulník oběť transportoval do Prahy

5. května 2024  10:26

Krajští kriminalisté prověřují sobotní napadení muže, který v Milovicích na Nymbursku zaútočil...

Přístup na sítě je lidské právo, žádá vězeň soud o uznání. Lákal na nich děti

5. května 2024  10:14

Norský nejvyšší soud se ve čtvrtek zabýval kuriózní žádostí. Muž odsouzený za sexuální obtěžování...

  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................