Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdysi jsem si v Atlantě pořizoval telefon, a paní se ptala jestli budu často volat do nějaké země, že by mi jako dala slevu - tak jsem řekl "Czech Republic". Na druhé straně se ozvalo šustění papíru signalizující horečné hledání v příručce a asi po minutě jsem byl dotázán "je to někde ve střední Africe?"

0 2
možnosti
Foto

Tak jsme se zasmali ... ani nevite kolikrat jsem doslovne tuto verzi zazitku slysel od lidi zijicich na druhe strane koule ... ale bylo to podstatne menekrat, nez jsem byl neskutecne prekvapen, kolik toho lide v Americe a Kanade o nasi zemi vedi

1 0
možnosti
Foto

A do toho NDR jedete kupovat kočárek nebo boty?? ;-D

1 0
možnosti
TM

Neznat souseda, tak to už je opravdu vypatlanost. Chápal bych, že někdo neumí vyjmenovat všechny sousedy, ale tohle už je opravdu síla.

9 0
možnosti
RK

A hned vypatlanost;-D  Až na tom ČR bude jako Německo, tak můžeme kritizovat. Zatím můžeme jen prosit aby u nás investovali.

1 12
možnosti
RK

S kým by sousedili? Hesensko, Durynsko, Sasko....  Kolik Čechů zná hlavní město Dolního Saska? Tak asi hodně lidí. Díky Expo 2000. Ale stejně ho nedokáží přiřadit. Řada lidí si myslí že je to tam, kam jezdí před Vánocemi nakupovat.

1 7
možnosti
MB

To má jako nějak zlehčit fakt, že spousta Němců netuší, s jakými státy Německo sousedí (vím z vlastní zkušenosti)? Sorry, ale to je dost chabý a vlastně úplně nesmyslný argument.

11 0
možnosti
RL

Kolik procent Čechů najde na mapě Wales, Moldávii a Makedonii?

2 4
možnosti
RL

Hodně Čechů si myslí, že jsme pupek světa.Ve skutečnosti  se jedná o jiný otvor.

0 3
možnosti
LF

Divné, tolik vlastenectví a pracujete v Německu!?:-/

2 7
možnosti
JR

J96a63r18a 68R35a45n83k

21. 9. 2014 21:22

Pokojske jsou nutne v kazde zemi, ale rada bych tu nemcinu slysela;-)

1 2
možnosti
VZ

Tak to, s prominutím, musíte pracovat v pěkném pajzlíku, když se tam pohybují takovéto tykve.;-)

No ale upřímně, na podobné jedince můžete narazit všude. Zrovna dnes mě jeden takový diskutér přesvědčoval, že 80% národa má IQ pod 100. A těch plusů, co měl. Přitom stačí si takovéto věci ověřit předem na googlu a nedělat ze sebe úplného vola.

4 0
možnosti
MR

M58i32l69a47n 19R68a28d91e20k

21. 9. 2014 18:38

ja se s tim setkavam vsude a byvaji to lide i s vysokoskolskym vzdelanim. I v Cesku je jich hafo. Na vzdelani nekdy zalezi mene. Bud je clovek hlupak nebo ne.

4 0
možnosti
JB

J35a76n 67B18u78b41e20n

21. 9. 2014 14:43

ve Skandinávii je to v pohode, v podstate jsem se za 5 let nesetkal s clovekem, ktery by nevedel, co je CR| a kde je. O tom, ze jsou Nemci pomerne ignoranti, svedci treba to, ze se vsude na severu strasne divi, ze se tam neplati eurem a kdyz na nekterych atrakcich mohou platit eury, tak je tam obri cedule v nemcine, ze ale vraci v misti mene, tedy svedskych, norskych, danskych korunach... a presto se jak truhlici dozaduji eur....

4 0
možnosti
FH

Je zvlastni, ze tady v Malajsii spousta lidi Czech Republic znaji. Teda tady musim rict Republic Czech, nevim proc. Dokonce se me ptaji, jestli jsem z Prahy a neznam "Peter Czech" :). Jenom parkrat jsem musel rict, ze to byla Czechoslovakia. Mimochodem, kde ze je to Nemacko, nebo jak se to pise? ;-)

8 0
možnosti
JT

Nemecko ? Neni to nekde u Parize ?

0 0
možnosti
RS

Ja bych se rozepsal o tom, kolik lidi v Nemecku neumi cist a psat a jak je to v tomto smeru v Ceske Republice.

1 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................