Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

Co čtu a slyším, tak lidi znají Československo, ne Česko (často si pletou s čečenskem). Ten rozpad československa nám z hlediska známosti a prestiže uškodil

3 3
možnosti
PK

P34e47t57r 74K98u37l36i55c63h

21. 9. 2014 15:04

Mě teda nevadí, že ČR nemá prestiž v Německu u dělníků a nevzdělaných buranů z nižších vrstev.

Nikdo z mých obchodních partnerů z Německa se nikdy neztrapnil tím, že by nás ještě po 21-ti letech považoval za Českosolvensko.

6 0
možnosti
PZ

No to jsem si myslel ze Nemci aspon vedi o Cesku. Tady v Americe se nikomu nedivim, vetsinou rikam jsem z Prahy a vetsina lidi bud rekne tam jsem byl velice hezke mesto nebo tam se chci podivat ale Czech Republic to jim bohuzel nic nerika.

Ale o Nemcich kteri jsou hned vedle to je teda ostuda ( ze nevedi o sousedovi)

7 1
možnosti
JR

J79a54r97a 16R58a46n39k

21. 9. 2014 21:27

Problem je, ze se v Nemcku rika Tschechien, lepe znelo drivejsi Tschechoslowakei:-)

0 0
možnosti
JJ

J98a27n 20J77o74š26t

21. 9. 2014 11:23

Já se dodnes k Československu hlásím rád. Rozhodně radši jako k paskvilu Česko, který stejně znamená pouze Čechy, takže nevystihuje pravý stav věcí (i dle ústavy) totiž to, že se Česká republika skládá ze tří historických zemí.

P.S. Už za 1. Republiky (která ctila historické zemské zřízení) vznikl slogan "Morava a Slezsko nejsú žádné Česko" ... ostatně Česko nesnášel i první polistopadový prezident VH !

6 1
možnosti
VF

Tohle je pro mě opravu nepochopitelné. I bych chápala, že neví, neuvědomí si, nepředstaví, že je to jejich přímý soused, ale že neví, kde ČR tak nějak zhruba leží, to mi hlava nebere.

2 0
možnosti
Foto

Tak osobne tipuji, ze veci neprobehly tak extremne .. ale zase by to pak nebyl tak zajimavy clanek .. takze ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak ve Španělsku končí Evropa Německem. Pak je už jen Rusko.;-)

8 0
možnosti
HS

Jo jo, jeden známý se taky snažil dvěma německým kolegům v práci vysvětlit, že Česko(slovensko) není Jugoslávie. A když ho tedy vyzvali, aby jim popsal, kde to Česko vlastně leží, tak jim to chtěl udělat co nejjednodušší a řekl, že mezi Berlínem a Vídní. No a takovou pitomost mu samozřejmě nesežrali. ;-D

6 0
možnosti
PZ

Taky mi to nejde do hiavy jak nekteri lide jsou mapove Analfabeti.

Pritom mate pravdu na severu je Berlin uprostred Praha a na jihu Viden.

A tak to bylo staleti.

3 0
možnosti
Foto

Mnichov...je v Česku ;)

3 0
možnosti
Foto

a kdyby jenom jeden. Jenom zlehka jsem na mapě našel 4 takové Mnichovy.;-D

2 0
možnosti
MR

;-D vam karma R^

A mam s Evropanama podobne zkusenosti, Nemci, Francouzi, Anglicane, CESI, ..... a nejvetsi sranda je ze jsou to prave tito vzdelanci ;-D ja rikam zdelanci, kteri vam budou tvrdit ze Americane je narod blbcu a ignorantu.

5 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................