Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

Klidně poskytnu tak 5 čísel. Víte jak od toho bolí hřbet?

3 0
možnosti
DS

Vítejte v klubu ;-D. Já svým "přednostem" říkám (když zrovna nekojím) "čum sem čum tam čum pořád, stejně nic neuvidíš". A, jak říkáte, taky jsem se vdala a 3 hladové krčky jimi nakrmila:-). Ale příběh špica, za mne karmaR^R^R^

2 0
možnosti
JK

Pěkné.R^ Ovšem co je malé, to je milé a co je pro jednoho malé je pro druhého velké.:-) P.S.: Za minulého režimu koloval vtip: "Víte proc mají ženy malá prsa a velké bradavky? Protože komunisti mají malé ruce a velké huby." Takový univerzální vtip, který by se mohl dnes vztáhnout třeba na soudce.;-D

4 0
možnosti
MJ

Hezký den.

Je mi vidět do krku .

1 0
možnosti
MJ

Kdy usmolíte tu knihu? Kupuji.

2 0
možnosti
ZD

dobrýýýý...jojo malá prsa ...velké bradavky...a alespoň je netlučete o kolena...pěsti drží ZD...;-);-);-)

2 0
možnosti
IN

Kašpárek,,nazdáááár"!:-):-)R^

3 0
možnosti
Foto

člověk se nikdy nemá brát moc vážně R^ (za nadhled)

...a teď mě prosím omluvte, musím si zkontrolovat zda mi nekouká kozák

11 0
možnosti

Jasně - každá chceme to, co nemáme.:))))) Já bych to vyměnila hned.:))))

Moc jste mě pobavila.

Palec nahoru!

3 0
možnosti
AJŘ

Také bych měnila. Za oteklou husí kůži.8-o:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................