Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Aby si clovek uvedomil, do jake miry domaci mazlicci delaji spolecnost, staci, aby na vikend odjel s pribuznym pryc ...

0 0
možnosti
PH

Chudak jsem psala jen proto, ze vzdycky, kdyz umrel nas pejsek, tento v poradi ctvrty ve veku patnacti let, jsem si rikala, ze je to nespravedlive, ze pejsci se dozivaji tak kratkeho veku. Vase Nunu mela urcite uzasny zivot. Mozna to vyznelo nejak blbe, ale tak to mysleno skutecne nebylo.

2 0
možnosti
PH

Chudak Nunu, jsou obe na fotkach moc hezke. Taky jsme pred ctrnacti dny prisli o pejska. Mejte se moc pekne.

0 0
možnosti
JT

Tak Vam se prohaneji samotni psi po poli ? Jen aby vam je myslivci nezastrelili.

0 0
možnosti
PH

To se holt se psem obcas prihodi, pokud to neni gaucovej druh. Vy asi psa nemate, co?

1 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................