Diskuse

Pohádkáři

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^;-D Dobré, ale ruku na srdce, kdo si při vyprávění, byť skutečné příhody, něco nepřidal. Existují však "mistři v oboru", tak jak hezky popisujete a chceme-li se bavit, je dobré jim dát prostor. Jsou však i nebezpeční "pohádkáři" a jsou i zde, jako je  p.Olšer ,Nigrín a další. U těch není jakákoli tolerance na místě.

0 0
možnosti
Foto

Správný frajer si po uštknutí hadem v pralese...usekne mačetou nohu :)

No...a pokud se ho naivka zeptá, jak to, že má nohy obě, tak se prostě bezelstně pousměje ... se špinkou v koutku, kterou tam nechá i momentě, kdy do sebe kopne zbytek bourbonu ... svýma ocelově modrýma očima se zapíchne do očí naivky, popotáhne z té špinky, aniž by se jí dotknul rukou a pronese přes oblaka vypouštěného dýmu:

"Hey, baby, nemáš ani tušení, co všechno dokážou...indiánské šamanky!" :))

5 0
možnosti
Foto

Ale zas byl ten had hodný, že tam tak pěkně počkal a Pohádkář úžasný, že ho poznal.

Vám karma, pobavila jsem se královsky :-)

1 0
možnosti
Foto

P78e45t96r 16K81r67á38l

1. 6. 2014 20:42

To já viděl zase lochnessku.;-D Jinak karma.R^

1 0
možnosti
LN

..pamatuji jak starej Kapela (přezdívka) vyprávěl cosi z války....a zazněla slova...."sedím v žitě..po kolena ve sněhu....."..to byl pábitel....:-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2194x
...já jsem prostě já...A smolím knihu. Smolím jí už dlouho. Třeba jí i někdy dosmolím:-) ....................